В Олександрійській ОТГ провели навчальну бізнес-гру "Сімейна Молочна Ферма"

В Олександрійській ОТГ провели навчальну бізнес-гру "Сімейна Молочна Ферма"

Власники корів Олександрійської ОТГ днями взяли участь у навчальній бізнес-грі “Сімейні молочні ферми”.

“Сімейна Молочна Ферма” – це настільна економічна стратегія, яка описує і моделює створення та розвиток сімейної ферми. Усі цифри, ресурси, бізнес-процеси відповідають українським реаліям. Власне ця гра розроблена для того, щоб кожен бажаючий міг потренуватись у молочному бізнесі ще до його започаткування.

  • Ми запросили власників корів, щоб вони змогли спробувати себе в цьому бізнесі, скільки витрат вони понесуть, які ризики їх можуть чекати, які прибутки отримають в кінці року, – говорить голова Олександрійської ОТГ Микола ШУСТОВ.

Після проведення гри учасники отримали відповіді на такі питання:

— Що таке сімейна молочка ферма. З чого вона складається. Скільки коштів потрібно мати на початку.
— Де і як можна залучити додаткове фінансування.
— Чи Вам це підходить. Чи достатньо у вас можливостей та ресурсів.
— Яка стратегія для вас буде найбільш вигідною. У грі можна зіграти та приміряти на себе 11 різних стратегій.
— Скільки можна заробляти і з якого часу ферма починає приносити відчутні прибутки. За скільки часу і за яких умов можна заробляти мільйон що року.
— Які є ризики і як їх уникнути.
— З чого почати і як рухатись до мети крок за кроком.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *