Організація праці під час карантину

Організація праці під час карантину

З метою недопущення розповсюдження коронавірусної інфекції, збереження життя, здоров’я та забезпечення безпеки працівників та оточуючих людей, у випадку виявлення у працівника первинних ознак захворювання, роботодавцям рекомендується негайно забезпечити направлення такого працівника до медичного закладу для встановлення відповідного діагнозу.

З метою реалізації заходів, передбачених законодавством у разі встановлення карантину, роботодавці зобов’язані вжити всіх можливих заходів.

Серед таких заходів:

-надання працівникам щорічних основних та додаткових відпусток, інших оплачуваних відпусток, передбачених законодавством;

-надання відпусток без збереження заробітної плати за заявою працівників;

-встановлення працівникам неповного або скороченого робочого часу;

-запровадження роботи змінами;

-тимчасове запровадження дистанційної або надомної роботи;

-введення простою;

-продовження роботи за умови застосування засобів індивідуального та колективного захисту.

ПРО ОСОБЛИВОСТІ КОЖНОГО З ВИПАДКІВ – ЧИТАЙТЕ У ДОКУМЕНТІ

Завантажити (DOCX, 24KB)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *